Известие

Collapse
No announcement yet.

Общи приказки 166

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
    Проблемът с трудното влизане на скоростите може да не е в жилата. Откачи жилата от двата шарнира и виж как се движи лоста. Ако чувствително олекне, вероятно жилата са си читави и проблемът може да е в самите шарнири.

    Аз имах подобен проблем:

    http://clubalfaromeo.com/forum/showp...5&postcount=20
    Любо, пак си паркирал като шефче айде моля ти се
    иначе си прав

    Comment


    • Първоначално публикувано от Boondock Saint Покажи съобщение
      Любо, пак си паркирал като шефче айде моля ти се
      иначе си прав
      Ай молим ти се да си имаме уважението! А?

      Само аз в квартала паркирам по този начин.

      Като се научите и вие така, тогава ще ми дуднете


      159 1.8 MPI
      166 2.0 TS (ex)

      Comment


      • Първоначално публикувано от Boby Покажи съобщение
        Ако проблема е само в това, че е ниска и сложи 4 нови пружини и ще се вдигне. Може и гуми 205/60/16 ако си с 16ки и става като трактор. Ако са здрави амортисьорите не виждам логика да ги сменяш.
        Хм, и аз имах неудобство от височината като я понатовяря... Засега смених само гумите - сложих 215/55/16 и като за първи 5-600 км е доста добре, но... поживьем-увидем
        166 2.0 TS - back in the game - 10x 2 164td!!
        x145 1.6 boxer

        Comment


        • Първоначално публикувано от kpmaster Покажи съобщение
          10х за отговорите.

          Пружините са сменяни преди 5 години - може и да не се нуждаят от смяна, затова след като сменя амортисьорите ще видя с тях как е.

          Самите амортисьори са здали багажа - това го имам от няколко майстора а и на теста с натискане обратният ход никакъв го няма..

          Предните гуми ми ги яде от вътрешната страна, независимо че е регулирана при Дамян в Дружба. И си мисля, че и амортисьорите имат "вина"...

          @Ще видя по моргите за твоя съвет за пружини от 3-ка - сега важното ми е да оправя жилата на скоростите, че в неделя ме чака път...


          Внимавай с пружините от 3ката. При тях има опция за ниско окачване и ако попаднеш на такава ще стане още по-ниска.
          За износването на гумите отвътре голяма роля играе и страничния наклон на колелата. При реглажа със сигурност са го измерили. По спомен на предните трябва да е около 30минути средна стойност и градус и 30 минути за задните.
          Alfa Romeo 166 2.0 V6Turbo
          Opel Astra J
          ex:
          Alfa Romeo 164 2.5TD
          Alfa Romeo 166 2.0 Т.S. CF3 LPG
          Alfa Romeo 164 2.0T.S.

          Comment


          • Това с износването от вътрешната страна на предните гуми май си е хронично за 166-те.Иначе този страничен наклон дето говори адаша регулира ли се и откъде?

            Comment


            • Първоначално публикувано от Bobiuzunov Покажи съобщение
              Това с износването от вътрешната страна на предните гуми май си е хронично за 166-те.Иначе този страничен наклон дето говори адаша регулира ли се и откъде?
              Адаш, на задните колела има за реглаж, на предните не, но да кажем, че се коригира по друг начи.
              Alfa Romeo 166 2.0 V6Turbo
              Opel Astra J
              ex:
              Alfa Romeo 164 2.5TD
              Alfa Romeo 166 2.0 Т.S. CF3 LPG
              Alfa Romeo 164 2.0T.S.

              Comment


              • Задният мост ми е Ок,но есента при монтажа на зимните гуми я минах на стенд,но сега пак при смяна зимни/летни забелязах че предните са леко поизносени от вътре.Какъв е начина,дай жокер?

                Comment


                • Трябва да се изправи шенкела т.е. рамото което е м/у лагера и горния носач. Може да се направи и корекция в малки граници катoсе намали размера на втулките м/у предния мост и носача, но по този начин ще промениш и надлъжния наклон на колелото.
                  Alfa Romeo 166 2.0 V6Turbo
                  Opel Astra J
                  ex:
                  Alfa Romeo 164 2.5TD
                  Alfa Romeo 166 2.0 Т.S. CF3 LPG
                  Alfa Romeo 164 2.0T.S.

                  Comment


                  • Да де амо това си е игра на сляпо.

                    Comment


                    • Не е на сляпо. Закача се апаратурата и се мери през цялото време иначе няма как да нагласиш точните наклони. Проблема, е че няма къде да го направят това. Всички знаят само да регулират сходимост.
                      Alfa Romeo 166 2.0 V6Turbo
                      Opel Astra J
                      ex:
                      Alfa Romeo 164 2.5TD
                      Alfa Romeo 166 2.0 Т.S. CF3 LPG
                      Alfa Romeo 164 2.0T.S.

                      Comment


                      • Точно затова говорим,че на никой не му се занимава,а и резултата не се знае какъв ще е,дали няма да стане по лошо управлението след такава интервенция.

                        Comment


                        • Ами резултата е много добър при моята и управлението може само да се подобри от това, тъй като влиза в нормите така както е излязла от завода. От 2*30 минути на дясното и 1*40 минути на лявото колело в момента и двете са на 30 минути и колелата изглеждат прави като ги погледнеш
                          Alfa Romeo 166 2.0 V6Turbo
                          Opel Astra J
                          ex:
                          Alfa Romeo 164 2.5TD
                          Alfa Romeo 166 2.0 Т.S. CF3 LPG
                          Alfa Romeo 164 2.0T.S.

                          Comment


                          • Производителят обяснява, че следва да е изпълнено:



                            А при излизане от нормалните граници, следва да се подменят пружините.
                            Това да няма предвидена друга възможност за корекция на вертикалния ъгъл ми се вижда недомислено.

                            Поради това, методиката, която предлага Боби, намирам за разумна.


                            159 1.8 MPI
                            166 2.0 TS (ex)

                            Comment


                            • Според мен с подмяна на пружини наклона ще се промени с минути, а това в някой случай е недостатъчно. Дори и при повдигната на крик кола колелата пак остават с голям страничен наклон.
                              Alfa Romeo 166 2.0 V6Turbo
                              Opel Astra J
                              ex:
                              Alfa Romeo 164 2.5TD
                              Alfa Romeo 166 2.0 Т.S. CF3 LPG
                              Alfa Romeo 164 2.0T.S.

                              Comment


                              • Като стана въпрос за пружини, 166 3.2 според епера излиза само с един вариант пружини. Въпросът ми е, те като спортните на 3.0 ли са, или като обикновените или трети вид? Как мога да разбера? Въобще, колко вида пружини фабрично има за 166?
                                '05 166 V6
                                '98 156 2.0 TS ex ...

                                Comment

                                Working...
                                X